Verzendbeleid

Verzendbeleid

Verzendbeleid – Lovas Mode

Hieronder vindt u de geschatte levertijden voor al onze zendingen:

● Na het plaatsen van uw bestelling hebben wij 1–3 werkdagen nodig om deze te verwerken. Op weekdagen duurt dit doorgaans één werkdag, maar bij bestellingen op vrijdagavond of in het weekend kan de verwerking iets langer duren.
● Na verwerking wordt uw bestelling verzonden en bedraagt de gemiddelde levertijd 8–12 werkdagen.

Wij streven ernaar het bestel- en verzendproces zo comfortabel mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht u echter vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen wij uit hoe wij uw bestelling verwerken en verzenden.

Bestelling plaatsen

Het bestelproces op de website van Florelle is eenvoudig. Ga naar de pagina van het gewenste product en klik op de zwarte knop “In winkelwagen”. Controleer of u de juiste variant heeft gekozen. Indien alles klopt, klikt u op “Doorgaan naar afrekenen”.

Op de informatiepagina vult u het correcte verzendadres in en klikt u op “Doorgaan naar verzending”. Op de pagina “Verzending” kunt u uw gegevens controleren. Houd er rekening mee dat wij alle pakketten volledig gratis verzenden.

Klik vervolgens op “Doorgaan naar betaling” en kies de gewenste betaalmethode. Alle betaalopties op de website van Florelle zijn SSL-versleuteld, wat een veilige betaalomgeving garandeert.

U kunt betalen met creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa), bankoverschrijving, EPS of directe betaling. Klik op “Bestelling voltooien” en volg de instructies op de gekozen betaalpagina. Neem bij problemen gerust contact met ons op.

Verzendkosten

De verzendkosten worden door ons gedragen bij elke bestelling. Wij verzenden al onze producten 100% gratis, zonder minimum bestelbedrag.

Verzending van uw bestelling

Heeft u de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden.

Om eerlijke prijzen te kunnen hanteren, bundelen wij onze bestellingen en verzenden wij deze zodra wij de minimale verzendhoeveelheid hebben bereikt. Wij vragen om uw begrip, aangezien wij hiermee bijdragen aan een eerlijkere en duurzamere wereld.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling nog dezelfde dag wordt verzonden, neem dan contact met ons op via e-mail. Onze klantenservice geeft u graag advies over de oplossing die het beste bij u past.